آزمون روانشناسی 
هر سوال این آزمون را با دقت مطالعه کنید و ببینید هر مورد به چه میزان شخصیت شما را توصیف می‌کند:
 
 ۱ -افرادی که هر از گاهی مرا می‌بینند، مسائلی از قبیل: اینکه «من کجا زندگی می‌کنم» یا «علاقه مندی هایم چیست» را فراموش می‌کنند. 
 
الف: همیشه ب: معمولاً ج: به ندرت 
 
 ۲ -مردم مرا به خاطر علایق، باور‌ها و طرز لباس پوشیدنم مسخره می‌کنند. 
 
الف: همیشه ب: معمولاً ج: به ندرت 
 
 ۳ -هیچ کس نمی‌تواند مرا به خوبی به دیگران معرفی کند. 
 
الف: همیشه ب: معمولاً ج: به ندرت 
 
 ۴ -کارمندان شرکت ها، فروشندگان و منشی‌ها به من چندان توجه نمی‌کنند و معمولا مرا بسیار منتظر می‌گذارند تا به کارهایم رسیدگی کنند یا به سوالم پاسخ دهند. 
 
الف: همیشه ب: معمولاً ج: به ندرت 
 
 ۵ -در جمع‌های مختلف با اینکه خودم را معرفی کرده ام، حاضران نامم را فراموش می‌کنند، اما نام دیگر افراد حاضر جمع را به یاد دارند. 
 
الف: همیشه ب: معمولاً ج: به ندرت 
 
 ۶ -در گروه‌های مختلف کسی نظر مرا نمی‌پرسد.
 
الف: همیشه ب: معمولاً ج: به ندرت 
 
 ۷ -مردم معمولاً میان صحبت هایم می‌پرند و طوری رفتار می‌کنند که گویا صحبت‌های آن‌ها مهم‌تر از صحبت‌های من است. 
 
الف: همیشه ب: معمولاً ج: به ندرت 
 
 ۸ -در مکان‌های عمومی، همراهانم مدام مسائل مختلف را به من گوشزد می‌کنند؛ مثلا می‌گویند؛ آرام‌تر صحبت کن، در را ببند، این طور غذا نخور و مسائلی از این قبیل. 
 
الف: همیشه ب: معمولاً ج: به ندرت 
 
 ۹ -مردم گاهی اوقات صحبت هایشان را برای من ساده‌تر می‌کنند، گویی احساس می‌کنند من متوجه منظور آن‌ها نمی‌شوم. 
 
الف: همیشه ب: معمولاً ج: به ندرت 
 
 ۱۰ -مردم مرا به خاطر مطرح کردن موضوعات در مکان و زمان نامناسب سرزنش می‌کنند. 
 
الف: همیشه ب: معمولاً ج: به ندرت 
 
اکنون برای محاسبه امتیازاتتان برای هر پاسخ (الف)، یک امتیاز، پاسخ (ب)، دو امتیاز و پاسخ (ج)، سه امتیاز در نظر بگیرید و در نهایت تمام امتیازاتتان را با هم جمع بزنید. به یاد داشته باشید، این امتیاز نشان‌دهنده شخصیت شما نیست، بلکه نشان‌دهنده تصویری است که مردم در مورد شما تصور می‌کنند. 
جوابش رو ساعت ۱۵میزارم
این یه تست جهت فانه و چیزی رو اثبات نمیکنه